Diddi

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Diana "Diddi" - 31 maj 2011 21:30

Jag har haft två ganska tunga dagar rent psykiskt. Därför har det varit tyst på min blogg men kände att jag skulle skriva en rad idag.

Mina tankar har varit hos Längtan till ett barn idag! Ingen ska behöva få gå igenom det. Tårarna har rullat på kinden. Skickar massor med styrke kramar till er.   


Igår var jag en vandrande zombie, följde med söt till Claes Ohlsson i Insjön en sväng, vi åkte hem å gjorde klart grinden, oljade den och satte nät på den.. När vi skulle stänga den så gick de inte.. Den hade vridit sig och jag ville bara gråta. Motgång! Vi försöker göra något bra men blir pankaka hur som helst. Det suger! Som vanligt. Tillslut fick jag gå in och gråta en skvätt. Trött och grinig. Negativiteten skiner om mig. Mår illa som en bakfull gris och ont i "livmodern". Bajs jävla skit ägglossning. Förmodar jag iaf. Vad skulle de annars kunna vara? Mensen slutade för ganska exakt en vecka sedan.. och redan idag mår jag bättre iaf vad gäller illamåendet men inte helt. kommer å smyger sig på när man äter något. Ogillar det skarpt.


Idag har jag varit på "stan" Mora en sväng och tittat lite. Fick sällskap av Erika & Johan som letade bröllopspresent och kläder till bröllopet. Stötte ihop med min älskade morbror och hans fru också var nästan ett år sen jag träffade dom sist så det var ganska underbart. Nu fick jag en spark i baken att jag ska åka till min mormor i helgen, elr ja iaf över dagen.. Funderar på lördagen då hon fyller år. Vore skönt så hon inte glömmer bort mig helt! Svårt de där med Ahlzimers. Men hon är söt min kära mormor. Känns trist bara att hon nog inte kommer hinna uppleva mina barnbarn och dom inte uppleva henne. Men man ska väl aldrig säga aldrig. Älskade mormor!


Nu ska jag iaf ta mig i kragen å hänga lite tvätt som jag har kastat in tidigare idag o kankse också slänga på en till.. =)


Nu blir det jobb i två dagar innan jag får en ledig helg. =) Vi ses alla sötisar.

Orkar inte skriva mera idag.


Carpe Diem

Presentation


Diddi - Resan genom Livet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

IVF nr1

Spraystart 24/10-10

Sprutstart 1/1-11

ÄP 12/1-11

ÄI 17/1-11

Testdag 30/1-11

Mens 24/1-11

Test resultat: Negativt

FET nr1

Började ÄL-test 2/3-11

ÄL 10/3-11

ÄI 16/3-11

Testdag 29/3-11

Mindre blödning 27/3-11

Test resultat: Negativt

Graviditet No.1

Den 23/6-2011 efter veckor av illamående och trötthet har jag vågat göra ett graviditets test som för första gången var POSITIVT!

Lite mer än 3års kamp är förhoppningsvis över. Håller tummar och tår!

Graviditet no. 2

Den 12/10-2013 fick jag åter igen se ett plus på stickan. Denna skatt är beräknad till den 22/6-2014

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards