Diddi

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Diana "Diddi" - 26 maj 2011 21:50

Dagen har spenderats hemma. Ute. Hela långa dagen har vi varit ute. Jag älskling och hundarna. Jag och älskling har byggt grind till staketet vi gjort tidigare... Lite sne och vind men de blit säkert bra till slut. ;) Har haft skoj iaf. Varit ute i 8 timmar. Nu har hundarna däckat och jag och älskling ligger i soffan och inväntar big brother. =)


Har haft en mysig dag och nu känns det okay att jobba i helgen igen. =) Hoppas på en trevlig helg med lagom med gäster. Eller fullt ös. Spelar egentligen ingen roll. Bara det inte blir helt dött..


Det summerade en av de bättre dagarna jag haft på länge. Familj och djur. Mys på hög nivå. Har inget att klaga på idag. Jo förresten. Dom lovade sol idag! Men inte fick jag mycket sol heller. Regna började det göra till kvällen också.. ;)

Nu ska jag krypa upp brevid älsklingen och mysa innan "vardagen" kallar igen.


Ha en super mysig helg nu allesammans. =)


Carpe Diem

Av Diana "Diddi" - 26 maj 2011 00:00

Tack ALLA underbara för Era fina kommenrarer! Det värmer ett tungt hjärta & en trasig själ.


Idag har jag haft dagen STRESS. Vaknade till liv av klockan och hunden som tjöt i kapp. Upp & på med kläder å kasta sig i bilen hem till mamma och skjutsa henne till tåget. Unnade mig lite fika efter det men kära Jess å sötisen Alva (som dock var lite trotsig) ;) Känner igen mig i den lilla tösen! Efter en snabb fika så hämtade jag mammas hund och åkte hem till mina andra älsklingar och slängde ner hunden min i ett bad som var välbehövligt. Sen bara å kasta sig i bilen igen och åka å sitta sminkmodell till en kollega som läser en kurs. Söt hämtade mig när jag var klar och vi skyndade hem till djuren och sen var det bara å kasta sig i bilen å åka till älskade syster å hennes sambo å jaf åkte med dom på mitt älskade sommar nöje Bilbingo. Hemma, förlust igen. Men ack så nöjd med dagen. Mindre nöjd över att jag överskattade tiden och glömde bort att äta mat. Så nu på kvällen har jag fått i mig två små pizzabitar och en korv.  Får göra bättre från mig imorgon, vila på hög nivå. Eller jag ska iaf inte lämna mitt hem på hela dagen. Bara njuta av att vi alla är hemma och mysa i massor. Dom har faktiskt utlovat sol imorgon i lilla Mora. Men tja jag vet inte om jag tror på det. Kommer väl hur som helst att vakna vid halv sex då mammis hund vaknar och piper så jag ska snart krypa i säng så jag orkar med morgondagen.


Tiggde till mig lite massage igår och vet ni vad. Jag somnade som en stock efter det och vaknade inte försen klockan ringde imorse. Det är LYX för mig. =) Ångesten är nästan som bortblåst, men jag tror den bara vilar så den kan komma tillbaka imorgon kväll.. Jag hoppas den håller sig borta iaf.


Nej nu ska jag sova. Å försöka få djuren att göra detsamma.. svårare än man kan tro..

Natti natti sötisar.


Carpe Diem

Presentation


Diddi - Resan genom Livet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

IVF nr1

Spraystart 24/10-10

Sprutstart 1/1-11

ÄP 12/1-11

ÄI 17/1-11

Testdag 30/1-11

Mens 24/1-11

Test resultat: Negativt

FET nr1

Började ÄL-test 2/3-11

ÄL 10/3-11

ÄI 16/3-11

Testdag 29/3-11

Mindre blödning 27/3-11

Test resultat: Negativt

Graviditet No.1

Den 23/6-2011 efter veckor av illamående och trötthet har jag vågat göra ett graviditets test som för första gången var POSITIVT!

Lite mer än 3års kamp är förhoppningsvis över. Håller tummar och tår!

Graviditet no. 2

Den 12/10-2013 fick jag åter igen se ett plus på stickan. Denna skatt är beräknad till den 22/6-2014

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards