Diddi

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Diana "Diddi" - 11 maj 2011 21:15

Tomheten infinner sig och vad jag än gör eller vem/vilka som än är runt mig så känner jag mig tom mot allt, tom och ensam. Alla berättar så gott om olika saker och jag försöker verkligen vara närvarande och känna glädje/sorg med dom. Men jag kan inte riktigt koncentrera mig på vad dom säger och jag vet inte heller vad jag tänker på istället. & trots att jag kan sitta på Kaffestugan med flera vänner så känner jag mig helt borta och så ensam.


Jag vet inte varför jag måste känna så här, jag vill ju inte känna så här. Varför kan jag inte bara få känna mig avslappnad och närvarande? Allt känns som ändlöst och tillfredsställer mig inte riktigt. Känns elakt att säga det. Ännu mer elakt att känna det. Men jag kan inte göra så mycket åt det just nu.. Vad ska man göra för att få det att gå bort?!?! Jag vill ju bara vara mig själv..


Ber om ursäkt till mina vänner och familjen om jag är konstig nu. Men undvik mig inte det brukar bara göra det värre än vad det är.


Carpe Diem 

Av Diana "Diddi" - 11 maj 2011 00:30

Vågen är min nya fiende. Blev en aning putt när jag insåg att jag gått upp nått kilo igen. =( Nej nu jävlar ska arslet ut och få sig någon omgång. Maten ska det diskuteras om. Nu jävlar ska det här bli ändring. Inte heller egentligen för viktens skull men jag får så ont i kroppen när jag går upp i vikt vilket jag märkt av och det var ju faktiskt det som fick mig att väga mig..

Om  jag bara rör på mig med en lång promenad och tillslut börjar med lite löpning så borde jag känna att jag mår bättre. Värken brukar försvinna. Sen ska kakor, pommes och pizza bannlysas från min mun. Godis kommer bli värst då jag är en sån godisråtta så det finns inte. Men man måste ju börja någonstans. Banne mig vilken prommenad jag ska pallra mig ut på imorgon. Då hoppas jag inte på stekande sol för då blir de så jäkla jobbigt att gå. Men ändring måste det bli.


Nej jag ska nog ta och krypa i säng och försöka få lite mer rutin på mina säng tider. =/ Dom är ju inte dom bästa.. :P Imorgon så ska klockan ringa åtta och jag ska ta mig upp på första ringningen.. Tror ni jag lyckas? Brukar vanligtvis snooza i 45minuter. Men nu jäklar ska här kommas upp. Hunden kommer få en chock att jag är uppe så tidigt..:P


God natt folket. Sov så gott. I will!


Carpe Diem

Presentation


Diddi - Resan genom Livet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

IVF nr1

Spraystart 24/10-10

Sprutstart 1/1-11

ÄP 12/1-11

ÄI 17/1-11

Testdag 30/1-11

Mens 24/1-11

Test resultat: Negativt

FET nr1

Började ÄL-test 2/3-11

ÄL 10/3-11

ÄI 16/3-11

Testdag 29/3-11

Mindre blödning 27/3-11

Test resultat: Negativt

Graviditet No.1

Den 23/6-2011 efter veckor av illamående och trötthet har jag vågat göra ett graviditets test som för första gången var POSITIVT!

Lite mer än 3års kamp är förhoppningsvis över. Håller tummar och tår!

Graviditet no. 2

Den 12/10-2013 fick jag åter igen se ett plus på stickan. Denna skatt är beräknad till den 22/6-2014

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards