Diddi

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Diana "Diddi" - 15 maj 2011 18:19

Nu har jag vinkat av älsklingen.

Lite trött är jag idag. Inte gjort ett jota.. De är skönt med tanke på att man ska börja jobba imorgon, lite skönt är det ändå då vet man ju vad man ska göra.


Har den hel knasiga mini pcn å de kommer bli lie stav fel ett par dagar.. Tvärr så får ni stå ut med de tills älskling kommer hem.


Hade en hel mysig dag igår med annso  och hennes små troll hoppas man får träffa dom oftare i sommar. vi pratade mycke känslor och tankar vilket alltid är lika skönt med den damen. =)

Sen blidde de ferre. Mycke trevligt, spelade Utan Tvekan. Sjukt skoj. =) Men vid tolv var vi alla utslagna.


Trött idag som sagt. Älskling åkte och jag känner mig tom i skallen, kroppen och själsligt. Alltid denna tomhet och ensamhet.

Men jag överlever väl, bara fyra dagar. Ikväll blir de Big Brother i vanlig ordning. Just nu så kollar jag på Wallander. Ska ta mig en kopp kaffe så får vi väl se om jag vaknar till liv efter de.


Känns så skönt att börja jobba och få rutin igen. Å kina mat hade jag inte takat nej till också..



Ha en mysig söndags kväll allesammans.

Carpe Diem

Av Diana "Diddi" - 15 maj 2011 13:56

god moron. sitter i soffan med älskling, dagen har precis börjat och jag ska få ha våran mini pc där knappt fingrarna  får plats på tangenerna,så  de  kommer ta tid å blogga nu..  


Hade iaf en super trevlig dag igår, va till orsa och träffade bästa annso me familj.. Va där i fem timmar innan jag baxade mig hem å gjorde mig klar för fest. Erika, Andre och Emelie å melwin joinade. Trevlig kväll med god dricka och roliga spel. Men kvällen slutade tidigt vid olv. Sen stupde vi i säng. Trötta men glada. =)


Idag åker älskling till Karlskoga  igen.. Å jag börjar jobba imorgon. Lite å där bittert men ändå inte.. =)


Nej nu ska jag passa på å mysa med söt.

Hörs säkert igen idag.

Puss å Kram


Carpe Diem

Presentation


Diddi - Resan genom Livet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

IVF nr1

Spraystart 24/10-10

Sprutstart 1/1-11

ÄP 12/1-11

ÄI 17/1-11

Testdag 30/1-11

Mens 24/1-11

Test resultat: Negativt

FET nr1

Började ÄL-test 2/3-11

ÄL 10/3-11

ÄI 16/3-11

Testdag 29/3-11

Mindre blödning 27/3-11

Test resultat: Negativt

Graviditet No.1

Den 23/6-2011 efter veckor av illamående och trötthet har jag vågat göra ett graviditets test som för första gången var POSITIVT!

Lite mer än 3års kamp är förhoppningsvis över. Håller tummar och tår!

Graviditet no. 2

Den 12/10-2013 fick jag åter igen se ett plus på stickan. Denna skatt är beräknad till den 22/6-2014

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards