Diddi

Alla inlägg under juni 2015

Av Diana "Diddi" - 3 juni 2015 22:06

Att ha ont o inte vilja erkänna det är ganska typiskt för mig. Dra ut på hjälpen.. Jag skulle ha ringt till vc egentligen.. Men jag drar mig för det. För ca fyra månader sedan ringde jag för att jag ville ha hjälp, till och med så jag ringde reumatologen i Falun för att få höra att jag inte längre är i deras system utan behöver en ny remiss från vc i Mora.. Så jag ringde mora oxå som var föga förvånad men satte upp mig på en väntelista... Än har jag inte hört något, o ont har jag. Däremellan blev huvudvärken jag haft i några år värre o mer intensiv så jag fick iaf träffa en dr som skrev ut medicin o den fungerade, tills för ca två månader sedan. Nu när jag tar den blir jag helt väck, jag kan inte stå, o alltså inte gå. Jag ligger där jag ligger tills den gått ur kroppen. Illamående o yrsel helt svart för ögonen..
Varit utan dem i två månader o håller nog på o bli galen. Från att ha haft huvudvärk enbart på efm så har jag nu det dygnet runt, jag är konstant yr och tung i huvudet o känner mig nästan små berusad hela tiden och blir därför oxå illamående. Nej jag är inte gravid igen det har kollats upp redan! Nu har jag nått en punkt där jag inte vet om jag orkar med det längre. Jag måste alltså åter ringa dr o höra om han har någon bra lösning.. Yrseln kan dock bero på att jag gått ner ganska mycket i vikt på ganska kort tid. Känner själv att blodtrycket är nog aningen lågt.. Jag äter minst 5ggr på en dag o är inte hungrig mellan målen men det verkar vara något som fattas ändå..

Imorgon har jag en lång att göra lista, till att börja med ska jag till skräcken (tandläkaren) o laga något början till hål.. Eller något sånt. Har skjutit på det länge nu.. Sen ska det ringas till sjukhuset på en massa avdelningar/mottagningar.. Får se hur det går.
Nu ska jag iaf försöka sova någon timme.

Kram på er!

Presentation


Diddi - Resan genom Livet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

IVF nr1

Spraystart 24/10-10

Sprutstart 1/1-11

ÄP 12/1-11

ÄI 17/1-11

Testdag 30/1-11

Mens 24/1-11

Test resultat: Negativt

FET nr1

Började ÄL-test 2/3-11

ÄL 10/3-11

ÄI 16/3-11

Testdag 29/3-11

Mindre blödning 27/3-11

Test resultat: Negativt

Graviditet No.1

Den 23/6-2011 efter veckor av illamående och trötthet har jag vågat göra ett graviditets test som för första gången var POSITIVT!

Lite mer än 3års kamp är förhoppningsvis över. Håller tummar och tår!

Graviditet no. 2

Den 12/10-2013 fick jag åter igen se ett plus på stickan. Denna skatt är beräknad till den 22/6-2014

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards