Diddi

Direktlänk till inlägg 30 april 2011

Man kan inte förstå allt..

Av Diana "Diddi" - 30 april 2011 21:45

Nu har jag bara en dag kvar innan det är dags för semester. Fy fan rent ut sagt vad jag längtar efter den. Känns som att den verkligen behövs.

Fått några pikar på jobbet idag som gjorde mig aningen sur. Jag fattar inte riktigt hur han tänkte/tänker.. Men ja man ska väl inte förstå allt.


Haft en bra dag på jobbet i övrigt men jag är trött i kroppen. Förkylnigen och allt jobb gör nog sitt, men jag antar att det inte bara är det. Mycket har nog också med den psykiska känslo berg-och-dalbanan man har i kroppen och tanken. Allt spelar in. Det gör att de kommer bli skit kul med semester för jag antar att det kommer ta 3 dagar sen ligger jag däckad och är tok sjuk igen. Men men.


Mycket som jag vill skriva men känner att orken inte vill som jag vill idag så jag säger nog tack för idag och myser ner mig i soffan med min lilla familj.

Hoppas ni har en trevlig valborg allesammans.

Kram kram


Carpe Diem

 
 
Ingen bild

Fågelskådaren...

1 maj 2011 13:12

En det människor är ju faktiskt också FRIVILLIGT barnlösa eller man ger upp tanken till slut. Men lycka till, och hoppas att Du kan se andra värden i livet också!

Diana "Diddi"

1 maj 2011 22:45

Jo det är klart att det finns de som är Frivilligt barnlösa också men dom slipper iallafall gå igenom denna karusell. Ibland önskar man faktiskt att man fick slippa känna alla känslor. Men jag förstår ändå hur du tänker.. Självklart har jag andra värden i livet än barn men när man väl kommit in i detta så försvinner allt annat sakta sakta börjar allt kretsa kring varför vi ska vara drabbade.
Tack för din kommentar.

 
Marketta

Marketta

1 maj 2011 22:57

Slinker bara in och säger lycka till. Vet vilken karusell du är inne i. Jag har gjort mitt, och efter 4 misslyckade försök försöker jag fortfarande och lära mig leva med det, och acceptera att det kanske finns nån mening med att det blev så.

Kramizzar

http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

Diana "Diddi"

1 maj 2011 23:26

Tack så mycket..
Fy vad jobbigt, men jag förstår att man måste hamna i den situationen någon gång acceptera och gå vidare men hur gör man det?!? Önskar dig lycka till också.
Kram Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diana "Diddi" - Fredag 10 maj 22:38

Sovmorgon och tid att ta det lugnt innan jobbet, gjorde att hela dagen kändes som en klackspark. Försöker förbereda mig för kommande vecka med barnen. Full fart. Lilleman ska till logopeden och en av tjejerna ska fortsätta sin autism/add/ocd/suicid...

Av Diana "Diddi" - Torsdag 9 maj 22:33


Oj. Jag trodde helt ärligt inte att det skulle gå nästan fyra år innan jag publicerade något nytt. Well here I am! Vi fick en frisk fin liten (stor) kille den 26/1-2021. Jag däremot hade utvecklat hjärtsvikt under slutet av graviditeten och fick...

Av Diana "Diddi" - 16 oktober 2020 07:51

Ännu ett år av saknad. Det är så svårt att förstå, det har gått två år men måste fortfarande hejda mig från att ringa dig. Även om det inte är lika ofta som förr så gör det fortfarande lika ont. Hela den här veckan har varit en lång sorgesträcka elle...

Av Diana "Diddi" - 13 oktober 2020 10:26

Eller mest är det jag som växer, bebis nr 3. Jag är idag i vecka 26 och allt har än så länge gått smidigt. Dock är jag livrädd, med de andra barnen ville man snabbt köpa små grejer, men jag har inte vågat det än. Inte en grej har vi köpt. Jag vet int...

Av Diana "Diddi" - 4 mars 2019 21:44

Jo vi skulle hålla oss på ön i sisådär en tio dagar, det gick sådär. På torsdagen såg vi utslag på Juni och började först fundera på vattkoppor, men på kvällen hade det spridit sig, det började med en röd fläck på revbenen som sen fick blåsor och sen...

Presentation


Diddi - Resan genom Livet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

IVF nr1

Spraystart 24/10-10

Sprutstart 1/1-11

ÄP 12/1-11

ÄI 17/1-11

Testdag 30/1-11

Mens 24/1-11

Test resultat: Negativt

FET nr1

Började ÄL-test 2/3-11

ÄL 10/3-11

ÄI 16/3-11

Testdag 29/3-11

Mindre blödning 27/3-11

Test resultat: Negativt

Graviditet No.1

Den 23/6-2011 efter veckor av illamående och trötthet har jag vågat göra ett graviditets test som för första gången var POSITIVT!

Lite mer än 3års kamp är förhoppningsvis över. Håller tummar och tår!

Graviditet no. 2

Den 12/10-2013 fick jag åter igen se ett plus på stickan. Denna skatt är beräknad till den 22/6-2014

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards