Diddi

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Diana "Diddi" - 23 mars 2011 21:48

Dag åtta börjar lida mot sitt slut och allt är bra än så länge. Lycka till tusen men jag vet att man inte ska ropa hej försen man är över hela bäcken, som det så vackert brukar heta.


Men jag håller huvudet högt och tror fortfarande starkt på denna gång.


Har jobbat idag, var skönt att det var folk hela dagen men en liten kort stund fick jag sitta och njuta av en kopp kaffe och läsa tidningen. =) Det gör mycket man får lite nya krafter vilket faktiskt behövdes för vi har haft praktikanter idag och jag vet att man inte ska räkna så mycket med såna men vi brukar ha tur och få jätte duktiga praktikanter som vill mycket. Men dessa tjejer sitter ihop, står hellre och pratar med varandra än visar ett intresse för sin prakitk. Sånt tycker jag inte om.  Vi bukar vara duktiga på att skäma bort våra praktikanter med en massa gott och roligt. Men efter lunchen var jag så jäkla less så jag ville bara gråta. Men men nu är det som det är och jag ska bara jobba med dom imorgon sen slipper jag dom.


Är lite avundsjuk på mina kollegor som ska åka iväg på sin semester, en av kollegorna har redan åkt till Indien och blir borta i två månader kommer inte hem försen i maj och min chef och hans fru ska åka bort i två veckor till Thailand. Lite avis blir man men jag kommer nog att skutta på rosa moln hela min semester ändå om allt det här går vägen. Men värme och sol och bad tackar man ju inte nej till iallafall, men om det här går vägen så kommer jag att vara den lyckligaste människan på jorden iallafall. =)


Nu ska jag kolla runt lite på era bloggar och sen blir det tv och sängen. =)


Carpe Diem

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Diddi - Resan genom Livet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

IVF nr1

Spraystart 24/10-10

Sprutstart 1/1-11

ÄP 12/1-11

ÄI 17/1-11

Testdag 30/1-11

Mens 24/1-11

Test resultat: Negativt

FET nr1

Började ÄL-test 2/3-11

ÄL 10/3-11

ÄI 16/3-11

Testdag 29/3-11

Mindre blödning 27/3-11

Test resultat: Negativt

Graviditet No.1

Den 23/6-2011 efter veckor av illamående och trötthet har jag vågat göra ett graviditets test som för första gången var POSITIVT!

Lite mer än 3års kamp är förhoppningsvis över. Håller tummar och tår!

Graviditet no. 2

Den 12/10-2013 fick jag åter igen se ett plus på stickan. Denna skatt är beräknad till den 22/6-2014

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards