Diddi

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Diana "Diddi" - 24 mars 2011 23:15

Jobbat som vanligt idag. Skönt med lite folk. Känner mig mycket piggare idag men hostan är som sagt & hälsar på vilket inte är lika skönt, speciellt inte på natten. Lite jobbigt att försöka sova när man ska få såna jävla host attacker och idag innan vi öppnade så skulle jag torka mig om näsan för jag kände att det rann (vi satt och åt) så ser jag bara hur det börjar forsa blod ur näsan och ber chefen springa och öppna istället, fick sitta där och titta på min mat i en kvart innan det började trappas ner sen satte jag in en bomullstuss och käkade. Inte så trevligt att titta på nån med en bomullstuss i näsan som tuggar med öppen mun för att man inte får in luft genom näsan så jag blev kvar själv vid bordet. =) Hehe, lite snuskig får man vara när man är förkyld.


Ruvar på mitt ägg och allt går bra än så länge. Men jag kommer nog inte kunna känna mig säker försen vi gått över vecka tolv även om det skulle visa positivt till veckan. Men jag håller naturligtvis tummarna. =) Ska man förresten räkna dagen man sätter in ägget på? En del verkar göra det men andra inte försen dagen efter som dag ett, men jag ser det som en dag eftersom man sätter in de strax efter lunch. Eftersom allt gått så bra hittills så börjar man nästan fundera på om inte de ramlade ut redan när man ställde sig upp inne på U-rummet. Men jag vet ju att det inte funkar så. Men tanken slår ju en iallafall.


Nu ska jag ta mig en natt macka och sen mysa ner mig till nån bra blogg och läsa tills ögonen håller på att trilla ur innan man tar progesteronet och trillar i säng.

God natt.


Carpe Diem 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Diddi - Resan genom Livet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

IVF nr1

Spraystart 24/10-10

Sprutstart 1/1-11

ÄP 12/1-11

ÄI 17/1-11

Testdag 30/1-11

Mens 24/1-11

Test resultat: Negativt

FET nr1

Började ÄL-test 2/3-11

ÄL 10/3-11

ÄI 16/3-11

Testdag 29/3-11

Mindre blödning 27/3-11

Test resultat: Negativt

Graviditet No.1

Den 23/6-2011 efter veckor av illamående och trötthet har jag vågat göra ett graviditets test som för första gången var POSITIVT!

Lite mer än 3års kamp är förhoppningsvis över. Håller tummar och tår!

Graviditet no. 2

Den 12/10-2013 fick jag åter igen se ett plus på stickan. Denna skatt är beräknad till den 22/6-2014

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards