Diddi

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Diana "Diddi" - 11 september 2012 19:40

Många gånger har jag fått höra att jag är en bra vän och att jag finns där. Och faktiskt så är det en sån vän jag vill vara. Med åren så inser jag att jag hellre har några få nära vänner än massa som knappt känner mig. Och därför är det jag skriver idag. Min fina vän J skrev en några vackra rader om mig och ja jag är lite blödig av mig idag så jag fällde minsann en tår. 

Detta skev hon:

"Sånna här skit dagar måste man komma ihåg att det kunde vara värre. Se min vän Diddi till exempel hon har allt haft oddsen mot sig mer än en gång, nästan så Fan själv skrattat na rätt upp i ansiktet. Hon vet att livet inte alltid är en dans på rosor och trotts det är så är hon en underbart fin människa som tar sig tid för andra, hon finns där i vått och torrt. Hon kommer med lugnet innan man ens har insett att stormen är på väg, det är beundransvärt! Jag är riktigt glad att jag har en så fin vän!
Så dagar som dessa när man e trött och less ska jag försöka tänka på att jag trots allt har det rätt bra, det kunde helt enkelt vara värre! 
Tack Diddilido för att du finns!"

 

Japp någon tår rann och har gråtit lite tidigare idag också. Har haft en "tänkar" dag och då far dom mer än gärna iväg till de som gått bort. ='(

 

Så ta vara på de ni har o kom ihåg att berätta för de ni har nära hur mycket dom betyder innan det är försent så slipper ni må dåligt för att ni inte hann. 

Det är mycket jag ångrar men inser att jag mår inte bättre av att blicka bakåt o älta men ibland måste man. 

 

Ta vara på varann. Älskar er kära familj o vänner. 

Presentation


Diddi - Resan genom Livet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

IVF nr1

Spraystart 24/10-10

Sprutstart 1/1-11

ÄP 12/1-11

ÄI 17/1-11

Testdag 30/1-11

Mens 24/1-11

Test resultat: Negativt

FET nr1

Började ÄL-test 2/3-11

ÄL 10/3-11

ÄI 16/3-11

Testdag 29/3-11

Mindre blödning 27/3-11

Test resultat: Negativt

Graviditet No.1

Den 23/6-2011 efter veckor av illamående och trötthet har jag vågat göra ett graviditets test som för första gången var POSITIVT!

Lite mer än 3års kamp är förhoppningsvis över. Håller tummar och tår!

Graviditet no. 2

Den 12/10-2013 fick jag åter igen se ett plus på stickan. Denna skatt är beräknad till den 22/6-2014

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards