Diddi

Alla inlägg under juni 2011

Av Diana "Diddi" - 3 juni 2011 01:33

Tröttheten hänger över mig. Vet inte varför jag är så trött hela tiden. Men är trött konstant.


Dagen har gått över förväntan. Avslutade dagen med att sitta i telefonen och prata mig positiv med underbara Jess i två timmar. =) Om du bara visste hur underbar du är! Uppskattar att ha dig som min vän. Finns alltid här vet du!


Idag så började dagen ganska segt. Men fick fart till kvällen, var ganska skönt då tiden gick lite fortare. Nu är jag ledig i helgen och imorgon ska jag få njuta av mina brorsbarns närvaro. Helt underbart! Älskar dom små liven så otroligt för att inte tala om hur mycket jag saknar dom.

Men imorgon så ska jag njuta så det står härliga till.


Å Jess. Det är inte långt borta. Bara att ringa om du behöver mig!! I´ll be there in a flash of a light elr hur det är den går =)


Nu är det snart dags att krypa i säng.. Har inte så mycket att skriva idag. Mår iaf bättre idag. Hoppas det håller i sig.


Puss på er

Carpe Diem

Av Diana "Diddi" - 1 juni 2011 23:45

Vad gör man när livet känns helt meningslös? När man ligger i sängen och funderar på om de verkligen är värt att kliva upp idag? Vad gör man när man inte hittar någon glädje i något? När det inte ens är roligt att gå till jobbet?


Det har jag funderat på idag. Jag har nog aldrig tappat gnistan på livet så som jag har nu. Även om jag har underbara kollegor så känner jag mig bara falsk när jag står och ler med mina gäster och säger samma gamla skämt om och om igen.. Är det bara en svacka eller har jag tappat mitt intresse för serveringen? Jag brukade älska att få åka till jobbet och ha fullsatt och springa så benen knappt hinner med. Nu känner jag mig bara tom och ser inget nöje med det längre. Jag hoppas för min egen skull att jag bara hamnat i en svacka. Men å andra sidan så finns det ju vissa människor som också gör att jag känner så här men dom har nog inte med det att göra till 100%.

Det är inte så roligt längre att komma hem och innan man hinner klä av sig rinner tårarna för allt möjligt. Kankse är det bara en svacka.. Jag hoppas nästan det.

Jag vill inte förstå Dig just nu och Du verkar inte vilja förstå mig heller. Dött lopp! Men jag hoppas att det ändras, annars kommer det att bli ruskigt jobbigt..


Jag är pessimist. Orken och lusten är nere på noll. Så jag tar en Dumle och torkar tårarna, imorgon är en ny dag!


Carpe Diem

Presentation


Diddi - Resan genom Livet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

IVF nr1

Spraystart 24/10-10

Sprutstart 1/1-11

ÄP 12/1-11

ÄI 17/1-11

Testdag 30/1-11

Mens 24/1-11

Test resultat: Negativt

FET nr1

Började ÄL-test 2/3-11

ÄL 10/3-11

ÄI 16/3-11

Testdag 29/3-11

Mindre blödning 27/3-11

Test resultat: Negativt

Graviditet No.1

Den 23/6-2011 efter veckor av illamående och trötthet har jag vågat göra ett graviditets test som för första gången var POSITIVT!

Lite mer än 3års kamp är förhoppningsvis över. Håller tummar och tår!

Graviditet no. 2

Den 12/10-2013 fick jag åter igen se ett plus på stickan. Denna skatt är beräknad till den 22/6-2014

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards