Diddi

Alla inlägg den 21 juli 2015

Av Diana "Diddi" - 21 juli 2015 21:29

Tiden springer iväg o de känns inte som jag hinner hälften av allt som ska göras. Provocerade Maja med mjölk o höjde dosen lite en dag, på morgonen hade jag killat henne på ryggen o såg då inget. Så äter vi frukost o Maja får yoghurt med mjölk i.. Klär oss o jag ska åka till jobbet o får en kram, hennes tröja åkte upp på ryggen o där var tre prickar som hon inte haft tidigare.. Jaja, jag åkte o jobbade. Kom hem o hittade en prickig liten tjej i soffan.. Flera i ansiktet, armarna, benen o magen.. Vad var detta? Pga mjölken? På onsdagen skulle juni få sin tredje spruta så jag ringer bvc innan o frågar om hon kan komma ut o titta på Maja.. Hon kliar sig i huvudet o frågar om hon haft vattkoppor förut? Oja hon hade förra året, överallt! Hon kliar sig lite mer i huvudet o säger; ja de är inte svinkoppor eller bältros iaf. O de ser inte ut som allergisk reaktion.. Tro om hon inte är en på miljonen o fått vattkoppor igen..? Ring mig på måndag! Har de torkat tills dess så är det koppor..
På måndag har nästan alla spruckit o gissar att det är vattkoppor IGEN! Men skulle visa bilderna för doktorn på barn o höra vad han tror de kan vara..
Så nu fortsätt vi provocera o ser om de återvänder. Juni hon har bara haft en prick o de tror jag är ett myggbett.. Den som lever får se.

Juni håller på o få tänder o driver mig till vansinne under nätterna. Hon har fått för sig att vakna vid ett,halv två tiden o tycker vi kan leka någon timme. Vid halv fem i natt fick jag henne att somna igen för att vakna kvart över igen av Maja som tyckte det var morgon.. O.o

Annars händer det inte så mycket här.. Jobbar o försöker få tiden att räcka till.
Nu ska det iaf hoppas ner i lopplådan för några timmars sömn.

Ha de!

Presentation


Diddi - Resan genom Livet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

IVF nr1

Spraystart 24/10-10

Sprutstart 1/1-11

ÄP 12/1-11

ÄI 17/1-11

Testdag 30/1-11

Mens 24/1-11

Test resultat: Negativt

FET nr1

Började ÄL-test 2/3-11

ÄL 10/3-11

ÄI 16/3-11

Testdag 29/3-11

Mindre blödning 27/3-11

Test resultat: Negativt

Graviditet No.1

Den 23/6-2011 efter veckor av illamående och trötthet har jag vågat göra ett graviditets test som för första gången var POSITIVT!

Lite mer än 3års kamp är förhoppningsvis över. Håller tummar och tår!

Graviditet no. 2

Den 12/10-2013 fick jag åter igen se ett plus på stickan. Denna skatt är beräknad till den 22/6-2014

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards