Diddi

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Diana "Diddi" - 24 januari 2012 18:01

jag visste precis vad jag skulle skriva när jag satte mig här.

Sen när sidan kom upp var det som att luften gick ur mig. Tankarna hann komma och bli för många så det jag tänkte skriva flög bort. =/


Trött som en toka så det kan ju vara det som bidrar lite.. Sömnen är minimerad till högst 4 timmar per natt. Pink pauser och ändra ställning pauser. Klockan går lixom. Och ALLTID precis innan jag somnar så kommer kryper på att de är dags för lite gymnastik. Det kan man inte bara somna ifrån. Så sjukt mysigt. Söt snarkar, hunden "ylar" och bebis bökar värre än en gris. Hur ska man då kunna sova? Man ska vara lyckligt lottad när man har "alla" sina kära så nära.


Idag har jag skrikit mig till förbannelse på idioterna (gubbstruttarna) som tydligen har hittat körkortet i flingorna 3(!) gånger höll dom på å köra rakt in i mig.. Dom sitter uppe i rutan och bara tittar rakt fram som att dom äger vägen. Kolla om det kommer någon innan man svänger ut kan man ju inte göra då måsse man ju vrida på nacken. Gammelkärringarna är inte så mycket bättre dom heller. Men idag var de bara gubbjävlar ute.


Sen har dom börjat rusta för skit spektaklet Vasaloppet också. Shit de är mitt först Vasalopp på säkert 10-11 år som jag INTE kommer jobba. Vet ni vad? Det ska bli så JÄVLA skönt så de finns inte ord. I tre års tid har jag sagt "Inte ett vasalopp till!" Och i år fick jag rätt. Men å andra sidan så är bebis beräknad dagen innan det stora Vasaloppet. Tänk om det ändå bara var en dag, nej vi ska packa in så mycket folk i Mora som vi bara kan på 10 dagar och sen skiter vi i om det inte händer något mer innan sommarens helvete. Tur att det bara finns en genomfart i Mora så ALLA som ska genom MÅSTE passera skiten på ett elr annat sätt.


Känner att jag är lite pessimistisk men jag skyller på sömnbrist och hormoner. ;) Gäller ju å passa på.


Sen håller jag tummarna för att bebis kommer INOM en månad annars kan den gott stanna kvar där till iaf den 5de Mars. Så alltså ingen bebis mellan den 24 februari och 4 mars tack! Helst av allt innan det.

Imårn ska vi på sista föräldragruppen. Ska bli skönt å slippa det sen. Inget nytt som man lärde sig direkt. Nu ska jag ta å vila mig lite innan allt roligt på tv börjar.


kram på er.


by the way. vecka 35 är här =)

Presentation


Diddi - Resan genom Livet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

IVF nr1

Spraystart 24/10-10

Sprutstart 1/1-11

ÄP 12/1-11

ÄI 17/1-11

Testdag 30/1-11

Mens 24/1-11

Test resultat: Negativt

FET nr1

Började ÄL-test 2/3-11

ÄL 10/3-11

ÄI 16/3-11

Testdag 29/3-11

Mindre blödning 27/3-11

Test resultat: Negativt

Graviditet No.1

Den 23/6-2011 efter veckor av illamående och trötthet har jag vågat göra ett graviditets test som för första gången var POSITIVT!

Lite mer än 3års kamp är förhoppningsvis över. Håller tummar och tår!

Graviditet no. 2

Den 12/10-2013 fick jag åter igen se ett plus på stickan. Denna skatt är beräknad till den 22/6-2014

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards