Diddi

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Diana "Diddi" - 7 januari 2012 21:29

Jag skulle lätt kunna spendera dagarna med att sova och äta. Vilket inte är så himla olikt det jag gör men jag försöker iallafall göra något nyttigt. Eller ja nyttigt å nyttigt kan ju också diskuteras men jag försöker göra något. Hälsa på mamsen, syster, vännerna elr pyssla hemma.

Men jag är inte så social egentligen. Lyssnar mest på vad andra säger och sen kan jag irritera mig på små saker. Helt dumma saker som jag i vanliga fall inte ens brytt mig om men nej då, nu jävlar så ska jag vara brydebritta. ;) Men jag antar att jag har för lite saker att göra så att det är därför. Kan ju hoppas iaf.


Imårn så ska lite tjat få utdelning. Badrums spegeln ska äntligen få komma på plats. =) Tack tack. Men jag tänker inte ropa hej innan den sitter där den ska, mycket kan gå fel än.. :P Är det 7 års olycka man får om spegeln går sönder? ;P Nej då jag litar på att grabbarna fixar det där. =)


Idag har jag och söt fixat lite små saker i noret och hälsat på mamma och där var syster med familj också =) Väl hemma blidde det mat och sen blev jag så sjukt yr i skallen så söt "bullade" upp mina fötter så att dom låg högt. Han hade läst att man skulle göra de. :P Tur han läser något iaf. =) så tog jag mig en tur till mamsen igen men innan hann jag dra av de värsta hund och katt håren i våra skrymslen och vrår.. Nu är man hemma och funderar en massa. Men tror jag ska lägga tankarna åt sidan för idag och titta på film istället.


Det var något annat jag skulle skriva men kommer inte  ihåg vad det var :P

Men har fortfarande en Golf till salu om någon är intresserad.


55 dagar kvar.

7 veckor.

Jag tror på 40 dagar kvar.

Den som lever får se.. :D

Vad tror ni?


Mamma gissar friskt senaste var i slutet av den här månaden.

Syster tror på mitten av februari..

Men nu är vi i vecka 33 Just love it!


ha en trevlig kväll. =)

Presentation


Diddi - Resan genom Livet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

IVF nr1

Spraystart 24/10-10

Sprutstart 1/1-11

ÄP 12/1-11

ÄI 17/1-11

Testdag 30/1-11

Mens 24/1-11

Test resultat: Negativt

FET nr1

Började ÄL-test 2/3-11

ÄL 10/3-11

ÄI 16/3-11

Testdag 29/3-11

Mindre blödning 27/3-11

Test resultat: Negativt

Graviditet No.1

Den 23/6-2011 efter veckor av illamående och trötthet har jag vågat göra ett graviditets test som för första gången var POSITIVT!

Lite mer än 3års kamp är förhoppningsvis över. Håller tummar och tår!

Graviditet no. 2

Den 12/10-2013 fick jag åter igen se ett plus på stickan. Denna skatt är beräknad till den 22/6-2014

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards