Diddi

Direktlänk till inlägg 11 april 2012

Vardagen faller in..

Av Diana "Diddi" - 11 april 2012 18:04

Idag har jag och Maja varit på "stan"! Först så började dagen med en hysterisk bebis som hade panik över sin täppta näsa. Men tillslut så fick vi på oss kläder och hamnade på China och lunch med Emelie. Chefen tog Maja och skickade ut mig å äta. =) Kändes konstigt, tittade alltid runt om mig var hon var någonstans. Tänk att man kan bli så fäst så snart. ;)

Sen tog vi en tur på gågatan och köpte lite "kalasbyxor" till fröken och mer näsdroppar. Sen avslutade vi med en fika på Waynes =) Måste ju lära damen i tid. ;)


Igår var vi ju på BVC och vägde damen. Hon har passerat 5kg nu. Känns skönt att det går åt rätt håll iaf. Torsken i munnen börjar försvinna också. Och Naveln har dom mixtrat med och hoppas det är bra till nästa vecka.

Sen hängde vi hos moster och kusin med mormor någon timme innan vi åkte hem och hade en av dom få lite jobbigare kvällarna. Inget var bra, men tillslut när rjag vandrat runt med henne på armen i två timmar så slocknade hon. Men hon är söt ändå min lilla tjej.


Nu ikväll så ska vi (jag) synda med lite godis och hoppas på att tjejen är lugnare idag än vad hon var igår.

Så jag ska passa på å äta lite mat nu innan hon vaknar igen. Gubben är och jobbar kväll. Så det gäller att vara lite smart. :)


Ha en skön kväll de ska jag ha.

Kram på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diana "Diddi" - Onsdag 15 maj 23:46

Började dagen med att jag i panik får åka hem från jobbet för hon skulle gå o ta livet av sig för storasyster inte orkade vänta genom hennes utbrott. Kommer hem efter jobbet till öppna fönster o dörrar men inga barn och telefonerna kvar hemma. ...

Av Diana "Diddi" - Söndag 12 maj 23:14

Imorgon fylls huset och hjärtat igen. Den här gången har jag saknat dom något oerhört mycket. Men imorgon blir jag komplett igen. Igår kändes det tungt, tiden stod stilla och det kändes som en evighet sedan jag träffade dom och en evighet tills j...

Av Diana "Diddi" - Lördag 11 maj 08:58

Solen skiner och det är dags att svida om till jobbkostym. Svårt att sova igår, mycket som far genom huvudet. Kanske är det så att man håller på att landa i allt som varit och vad som komma skall? Det har ju inte ens gått en månad än sedan flytten ...

Av Diana "Diddi" - Fredag 10 maj 22:38

Sovmorgon och tid att ta det lugnt innan jobbet, gjorde att hela dagen kändes som en klackspark. Försöker förbereda mig för kommande vecka med barnen. Full fart. Lilleman ska till logopeden och en av tjejerna ska fortsätta sin autism/add/ocd/suicid...

Av Diana "Diddi" - Torsdag 9 maj 22:33


Oj. Jag trodde helt ärligt inte att det skulle gå nästan fyra år innan jag publicerade något nytt. Well here I am! Vi fick en frisk fin liten (stor) kille den 26/1-2021. Jag däremot hade utvecklat hjärtsvikt under slutet av graviditeten och fick...

Presentation


Diddi - Resan genom Livet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

IVF nr1

Spraystart 24/10-10

Sprutstart 1/1-11

ÄP 12/1-11

ÄI 17/1-11

Testdag 30/1-11

Mens 24/1-11

Test resultat: Negativt

FET nr1

Började ÄL-test 2/3-11

ÄL 10/3-11

ÄI 16/3-11

Testdag 29/3-11

Mindre blödning 27/3-11

Test resultat: Negativt

Graviditet No.1

Den 23/6-2011 efter veckor av illamående och trötthet har jag vågat göra ett graviditets test som för första gången var POSITIVT!

Lite mer än 3års kamp är förhoppningsvis över. Håller tummar och tår!

Graviditet no. 2

Den 12/10-2013 fick jag åter igen se ett plus på stickan. Denna skatt är beräknad till den 22/6-2014

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards