Diddi

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Diana "Diddi" - 9 april 2012 17:30

Jag har hunnit starta datorn. Surfat lite och nu ska jag försöka mig på att hinna skriva någon rad från en dator innan hon vaknar. ;)


Hon har ät och sov dag idag verkar det som. Vilket känns lite skönt ibland. Men lite vaken har tjejen varit iaf hon har haft besök av sin fina faster idag. I fredags så var hennes morbror och kusiner från västerås här. Och såklart moster och lillprinsen å mormor. =) Har faktiskt varit en riktigt mysig påskhelg. Till och med så rastlösheten börjar infinna sig mellan varven. =)

Så imorgon så ska vi till BVC igen och kolla hur stor tjejen blitt. Jag tror vi går över 5kilos gränsen ;) Men hon har ju blivit lång också. Det har gått sååå fort. Snart har vi varit hemma i tre veckor. Vi hoppas på å kunna få lite mer rutin och slippa ställa klockan så hon får vakna å känna sig hungrig istället men å andra sidan får vi ju veta nu att hon verkligen får i sig mat. Men jag tror inte det är något problem för henne öven om hon skulle sova lite längre eller det gick lite längre mellan maten. Hon vaknar ju tidigare om hon är hungrig tidigare så varför skulle det vara någon skillnad?! Jaja får väl fråga imorgon..


Ska hinna med å ringa lite samtal till Soc, vetrinär och mvc innan också. =) Får väl se. Ja, nu ska vi se om inte damen ska till att få vakna och få i sig lite mat och så kan vi titta på Alvin och Gänget 2 =)


förresten. Varför reagerar en kärring på att min hund skiter i ett dike vid en hästhage och inte plockar upp det när det ligger en stor jävla blaffa efter hästen PÅ vägen?! När dom börjar plocka upp efter hästarna så plockar jag upp efter min hund!! Sura sollerökärringar som har haft "ledigt" för länge! Jaja. Inget att haka upp sig på egentligen..


Ha en skön "söndag" gott folk!

Presentation


Diddi - Resan genom Livet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

IVF nr1

Spraystart 24/10-10

Sprutstart 1/1-11

ÄP 12/1-11

ÄI 17/1-11

Testdag 30/1-11

Mens 24/1-11

Test resultat: Negativt

FET nr1

Började ÄL-test 2/3-11

ÄL 10/3-11

ÄI 16/3-11

Testdag 29/3-11

Mindre blödning 27/3-11

Test resultat: Negativt

Graviditet No.1

Den 23/6-2011 efter veckor av illamående och trötthet har jag vågat göra ett graviditets test som för första gången var POSITIVT!

Lite mer än 3års kamp är förhoppningsvis över. Håller tummar och tår!

Graviditet no. 2

Den 12/10-2013 fick jag åter igen se ett plus på stickan. Denna skatt är beräknad till den 22/6-2014

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards