Diddi

Alla inlägg den 23 juli 2014

Av Diana "Diddi" - 23 juli 2014 02:27

Går fort. På torsdag blir lillan en månad. Känns som att det går för fort. Jag hinner inte med. Nu har hon nyss fått sig lite mat o jag väntar på att hon ska kämpa klart. Jag har lite svårt att somna direkt efter att hon fått mat för att hon alltid kräks lite efter o så kämpar hon med att hon vill bajsa men det är sällan hon kan. Bytte till nan h.a och magknipen har blivit bättre nu är det bara problem med att få ur sig. Får se vad som sägs vid bvc på torsdag.
Juni har vuxit o är mer o mer vaken. Hon ler när man pussar henne i nacken o busar med pussar på magen. Försöker få fram sitt gurgel som blir som små tjut. Stark i nacken o tittar sig storögt omkring. Blir irriterad när hon får ligga utan någon som pratar med henne. Blir extra storögd o vänder huvudet efter Maja när hon hör henne.

Maja har blivit bättre mot juni o nu är det lite lugnare men minst ett par hysteri utbrott om dagen. Snart börjar dagis o hon frågar om hon får åka dit varje morgon annars vill hon åka till kusin eller mormor. ;)

Idag var vi till syster o Maja fick bada med alla kusiner o ha vattenkrig med vattenballonger ;) alla barn tjöt av lycka.
Värmen gör oss alla lite retliga o jag försöker locka i Maja dricka men helst vill hon äta glass från morgon till kväll. När jag frågar vad hon vill ha till frukost flinar hon stort o säger "glassss!" när jag säger nej plutar hon med läpparna o ser ledsen ut innan hon brister ut i skratt.
Imorgon får vi nog gömma oss inne om vi ska härda ut värmen. Bara en snabbis på affären o fylla på glass lådan o dryck hyllan. Gäller väl o hitta på så mycket som möjligt så vi inte blir rastlösa..

Nu verkar juni ha fått de lite lugnt så det är dags att sluta ögonen några timmar till. Sov gott o ha de gött i värmen!

Presentation


Diddi - Resan genom Livet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

IVF nr1

Spraystart 24/10-10

Sprutstart 1/1-11

ÄP 12/1-11

ÄI 17/1-11

Testdag 30/1-11

Mens 24/1-11

Test resultat: Negativt

FET nr1

Började ÄL-test 2/3-11

ÄL 10/3-11

ÄI 16/3-11

Testdag 29/3-11

Mindre blödning 27/3-11

Test resultat: Negativt

Graviditet No.1

Den 23/6-2011 efter veckor av illamående och trötthet har jag vågat göra ett graviditets test som för första gången var POSITIVT!

Lite mer än 3års kamp är förhoppningsvis över. Håller tummar och tår!

Graviditet no. 2

Den 12/10-2013 fick jag åter igen se ett plus på stickan. Denna skatt är beräknad till den 22/6-2014

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards