Diddi

Alla inlägg den 8 juni 2014

Av Diana "Diddi" - 8 juni 2014 22:32

Vecka 38 lider mot sitt slut. Imorgon börjar vecka 39! Än ingen bebis. Har de senaste dagarna haft molvärk/mensvärk i rygg o fram mot magen. En del sammandragningar har det oxå varit. Men annars lugna gatan. Idag har jag inte känt av något av de bara haft en bökig bebis. Min mamma har varit tvär säker på att den skulle komma idag. Men jag tror att den kommer stanna där så länge den kan.. Vi får väl se..
Igår myste vi med att träffa hela familjen. Blev grillning hos syster o min kära bror var hem över helgen oxå, barnen busade o de var underbart att se dom tillsammans <3

Vi målar annars för fulla å snart är vi framme vid "bara resten av huset oxå" men det går bra. Gubben är jätte duktig o snickrar allt han orkar o hinner med. Jag målar o försöker bidra med de jag kan.

Denna helg har varit skön om än med en tragisk händelse. Allt jag har att säga är att livet är förbannat orättvist och se till att ta vara på era nära o kära medan ni kan o var aldrig rädd för att berätta hur mycket ni älskar dom! Man vet aldrig när det kan vara försent!

Hoppas ni haft en toppen helg annars!

Av Diana "Diddi" - 8 juni 2014 22:32

Vecka 38 lider mot sitt slut. Imorgon börjar vecka 39! Än ingen bebis. Har de senaste dagarna haft molvärk/mensvärk i rygg o fram mot magen. En del sammandragningar har det oxå varit. Men annars lugna gatan. Idag har jag inte känt av något av de bara haft en bökig bebis. Min mamma har varit tvär säker på att den skulle komma idag. Men jag tror att den kommer stanna där så länge den kan.. Vi får väl se..
Igår myste vi med att träffa hela familjen. Blev grillning hos syster o min kära bror var hem över helgen oxå, barnen busade o de var underbart att se dom tillsammans <3

Vi målar annars för fulla å snart är vi framme vid "bara resten av huset oxå" men det går bra. Gubben är jätte duktig o snickrar allt han orkar o hinner med. Jag målar o försöker bidra med de jag kan.

Denna helg har varit skön om än med en tragisk händelse. Allt jag har att säga är att livet är förbannat orättvist och se till att ta vara på era nära o kära medan ni kan o var aldrig rädd för att berätta hur mycket ni älskar dom! Man vet aldrig när det kan vara försent!

Hoppas ni haft en toppen helg annars!

Presentation


Diddi - Resan genom Livet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

IVF nr1

Spraystart 24/10-10

Sprutstart 1/1-11

ÄP 12/1-11

ÄI 17/1-11

Testdag 30/1-11

Mens 24/1-11

Test resultat: Negativt

FET nr1

Började ÄL-test 2/3-11

ÄL 10/3-11

ÄI 16/3-11

Testdag 29/3-11

Mindre blödning 27/3-11

Test resultat: Negativt

Graviditet No.1

Den 23/6-2011 efter veckor av illamående och trötthet har jag vågat göra ett graviditets test som för första gången var POSITIVT!

Lite mer än 3års kamp är förhoppningsvis över. Håller tummar och tår!

Graviditet no. 2

Den 12/10-2013 fick jag åter igen se ett plus på stickan. Denna skatt är beräknad till den 22/6-2014

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards