Diddi

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Diana "Diddi" - 23 maj 2012 23:33

Japp har man varit på efterkontroll å fått ok att börja träna på riktigt. Men fortfarande vara försiktig med tunga lyft i någon månad till. Så jag ska börja snöra på mig spring skorna och ta mig ut nu. Oxå se om man inte kan köra något pass med fröken Magnusson :-) Skulle vara skönt att komma igång. Målet är -30kg men skulle väl vara nöjd med tjugo oxå. La ju på mig en del under graviditeted. Så nu är det bara att bita ihop. Att de inte blir någon Beach 2012 har jag väl redan räknat ut men kanske en Christmas 2012 får sikta på de tror jag :-) Ska börja med lchf nu när ekonomin börjar ordna upp sig å se om jag känner det passar mig ska väl börja med å testa i iaf sex veckor innan jag bestämmer mig. Det jobbiga blir väl att tillaga all mat när man är så ovan med mycket nu. Men tji den som ger sig. Har haft fina mamma har två nätter, igår började hennes hund halta och baken hängde inte med. Till kvällen hade även ena sidan fram tappat motoriken. Då om någon gång var jag helt säker på att hon skulle behöva ta bort honom. Så många tårar kom det igår :-( men idag är han helt vanlig igen tackar för det men vad hände?! Funderar på om han blivit stucken av en geting kanske. Vem vet huvudsaken han mår bra nu! Idag har jag och Maja varit ute hos syster en sväng men det är alldeles för varmt så hon var hysterisk och har kanske lyckats sova max tre timmar sen hon vaknade på morgonen fram till halv tio då hon slocknade som en däckad säl. Söthögen tycker inte om värmen. Stackarn. Well det roliga måntliga med många namn är tillbaka och jag har INTE saknat det! Lite ledsen att de är tillbaaa redan. Två månader och den dagar efter hon kom. Ja ja! Med mensvärk from hell igen så ska jag försöka sova lite. Känns som att det kan behövas! Imorgon ny dag och nya tag! Ha det toppen folket!!

Av Diana "Diddi" - 23 maj 2012 23:33

Japp har man varit på efterkontroll å fått ok att börja träna på riktigt. Men fortfarande vara försiktig med tunga lyft i någon månad till. Så jag ska börja snöra på mig spring skorna och ta mig ut nu. Oxå se om man inte kan köra något pass med fröken Magnusson :-) Skulle vara skönt att komma igång. Målet är -30kg men skulle väl vara nöjd med tjugo oxå. La ju på mig en del under graviditeted. Så nu är det bara att bita ihop. Att de inte blir någon Beach 2012 har jag väl redan räknat ut men kanske en Christmas 2012 får sikta på de tror jag :-) Ska börja med lchf nu när ekonomin börjar ordna upp sig å se om jag känner det passar mig ska väl börja med å testa i iaf sex veckor innan jag bestämmer mig. Det jobbiga blir väl att tillaga all mat när man är så ovan med mycket nu. Men tji den som ger sig. Har haft fina mamma har två nätter, igår började hennes hund halta och baken hängde inte med. Till kvällen hade även ena sidan fram tappat motoriken. Då om någon gång var jag helt säker på att hon skulle behöva ta bort honom. Så många tårar kom det igår :-( men idag är han helt vanlig igen tackar för det men vad hände?! Funderar på om han blivit stucken av en geting kanske. Vem vet huvudsaken han mår bra nu! Idag har jag och Maja varit ute hos syster en sväng men det är alldeles för varmt så hon var hysterisk och har kanske lyckats sova max tre timmar sen hon vaknade på morgonen fram till halv tio då hon slocknade som en däckad säl. Söthögen tycker inte om värmen. Stackarn. Well det roliga måntliga med många namn är tillbaka och jag har INTE saknat det! Lite ledsen att de är tillbaaa redan. Två månader och den dagar efter hon kom. Ja ja! Med mensvärk from hell igen så ska jag försöka sova lite. Känns som att det kan behövas! Imorgon ny dag och nya tag! Ha det toppen folket!!

Av Diana "Diddi" - 23 maj 2012 23:33

Japp har man varit på efterkontroll å fått ok att börja träna på riktigt. Men fortfarande vara försiktig med tunga lyft i någon månad till. Så jag ska börja snöra på mig spring skorna och ta mig ut nu. Oxå se om man inte kan köra något pass med fröken Magnusson :-) Skulle vara skönt att komma igång. Målet är -30kg men skulle väl vara nöjd med tjugo oxå. La ju på mig en del under graviditeted. Så nu är det bara att bita ihop. Att de inte blir någon Beach 2012 har jag väl redan räknat ut men kanske en Christmas 2012 får sikta på de tror jag :-) Ska börja med lchf nu när ekonomin börjar ordna upp sig å se om jag känner det passar mig ska väl börja med å testa i iaf sex veckor innan jag bestämmer mig. Det jobbiga blir väl att tillaga all mat när man är så ovan med mycket nu. Men tji den som ger sig. Har haft fina mamma har två nätter, igår började hennes hund halta och baken hängde inte med. Till kvällen hade även ena sidan fram tappat motoriken. Då om någon gång var jag helt säker på att hon skulle behöva ta bort honom. Så många tårar kom det igår :-( men idag är han helt vanlig igen tackar för det men vad hände?! Funderar på om han blivit stucken av en geting kanske. Vem vet huvudsaken han mår bra nu! Idag har jag och Maja varit ute hos syster en sväng men det är alldeles för varmt så hon var hysterisk och har kanske lyckats sova max tre timmar sen hon vaknade på morgonen fram till halv tio då hon slocknade som en däckad säl. Söthögen tycker inte om värmen. Stackarn. Well det roliga måntliga med många namn är tillbaka och jag har INTE saknat det! Lite ledsen att de är tillbaaa redan. Två månader och den dagar efter hon kom. Ja ja! Med mensvärk from hell igen så ska jag försöka sova lite. Känns som att det kan behövas! Imorgon ny dag och nya tag! Ha det toppen folket!!

Presentation


Diddi - Resan genom Livet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

IVF nr1

Spraystart 24/10-10

Sprutstart 1/1-11

ÄP 12/1-11

ÄI 17/1-11

Testdag 30/1-11

Mens 24/1-11

Test resultat: Negativt

FET nr1

Började ÄL-test 2/3-11

ÄL 10/3-11

ÄI 16/3-11

Testdag 29/3-11

Mindre blödning 27/3-11

Test resultat: Negativt

Graviditet No.1

Den 23/6-2011 efter veckor av illamående och trötthet har jag vågat göra ett graviditets test som för första gången var POSITIVT!

Lite mer än 3års kamp är förhoppningsvis över. Håller tummar och tår!

Graviditet no. 2

Den 12/10-2013 fick jag åter igen se ett plus på stickan. Denna skatt är beräknad till den 22/6-2014

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards