Diddi

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Diana "Diddi" - 6 december 2012 20:19

Jag är ju på sjätte dagen. Det går bra o jag har energi till tusen. Jag hoppas bara på bättre väder så jag o Majsen kan gå en långpromenad med hunden. Hon tycker det är skit kul när hunden följer med. Vi var ut nu ikväll oxå o roligast tyckte hon de var när hunden rullade sig i snön o när han hoppade i diket. Hunden tyckte det var skitkul att de kommit så mycket snö. =) 


Jag har ju fått lactulos för mina fissurer o en salva. Salvan får jag tok huvudvärk av o ett sjukt blodtrycksfall. Men det går. Lactulosen får jag hemska kramper i magen av men det står att de ska bli bättre med tiden så jag hoppas på det. 


Imorgon ska jag jobba lite på tomteland o de ska bli sååå spännande. =)


Annars så var det en fb uppdatering som fick mig o fundera. Mina syskons faster gick bort för 21 år sedan.. O de kändes verkligen i hjärtat. Jag sitter o har svårt att få tårarna att hålla sig borta.. Jag har inte så många o klara minnen av henne men jag minns henne. Vi firade alltid jul där i nålaåt. jag var inte mer än lite över  5år så jag förstod nog inte så mycket men det jag vet är att julen ALDRIG mer blev sig lik... Hon var en sån mysig o glad "tant" en liten extra familj, jag minns jularna där mest. Alla tomtar hon tagit fram o julen var alltid så himla mysig. Det är iaf så jag minns det. 

Så jag vet inte om de har å göra med att jag har Maja nu men det tog så inih*vete å se att det var så länge sedan.. känns som det var "igår". Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst men det river bara upp mer än vad som behövs. Jag har fina minnen av "faster" Alice o så ska dom bevaras.. <3


Nu ligge jag i soffan o kollar på aldrig mera fet sen ska jag bänka mig framför revenge =)

Ha en bra kväll o trevlig helg. 

Presentation


Diddi - Resan genom Livet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

IVF nr1

Spraystart 24/10-10

Sprutstart 1/1-11

ÄP 12/1-11

ÄI 17/1-11

Testdag 30/1-11

Mens 24/1-11

Test resultat: Negativt

FET nr1

Började ÄL-test 2/3-11

ÄL 10/3-11

ÄI 16/3-11

Testdag 29/3-11

Mindre blödning 27/3-11

Test resultat: Negativt

Graviditet No.1

Den 23/6-2011 efter veckor av illamående och trötthet har jag vågat göra ett graviditets test som för första gången var POSITIVT!

Lite mer än 3års kamp är förhoppningsvis över. Håller tummar och tår!

Graviditet no. 2

Den 12/10-2013 fick jag åter igen se ett plus på stickan. Denna skatt är beräknad till den 22/6-2014

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards