Diddi

Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

Mixed emotions.

Av Diana "Diddi" - 7 februari 2012 20:56

Känner mig lite på bristninngsgränsen. Jag vet inte om jag vill skratta eller gråta.

Inte just på mitt fysiska tillstånd utan kanske snarare lite labil, eller lite är man väl pga graviditeten men så hör har jag nog inte känt mig sen i början. Nästan som när jag gick  på nässparyen i hormonbehandlingen.


Just nu känns de bara som att jag vill lägga mig ner och gråta resten av natten. Jag kan inte riktigt förklara varför. Men jag antar att det är lite blandade känslor just nu bara. Jag hoppas på det.


Har ätit smaskig China mat idag. Till och med vågat mig på pekingsoppan som sägs vara bra i slutet på graviditeten om man vill få igång det. :P Så jag jobbade där i 4 år men vågade aldrig smaka den och nu har jag smakat och den var god, men jävlar vad stark den var.. :P Kankse är det som är meningen. Men gott var de iaf, nu klarar jag mig ett tag igen =)


Ikväll ligger jag på soffan och sväller. Hoppas fortfarande att bebis vill titta ut snart.

Kankse orka mig en tur till Orsa imårn å hjälpa vännen med flytten. Alltså sällskapa ;) Det visar sig. Ska mysa med gubben iaf, Det är nog en av mina måsten numera. Visst kan jag bli less på han men ändå så måste jag få ligga å kramas i en timme eller så innan jag är nöjd. Bara varit så nu dom senaste dagarna, hoppas det håller i sig. ;)


Nej nu ska de bli House och sen vänta på Criminal Minds. =)

Ha de.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diana "Diddi" - Lördag 11 maj 08:58

Solen skiner och det är dags att svida om till jobbkostym. Svårt att sova igår, mycket som far genom huvudet. Kanske är det så att man håller på att landa i allt som varit och vad som komma skall? Det har ju inte ens gått en månad än sedan flytten ...

Av Diana "Diddi" - Fredag 10 maj 22:38

Sovmorgon och tid att ta det lugnt innan jobbet, gjorde att hela dagen kändes som en klackspark. Försöker förbereda mig för kommande vecka med barnen. Full fart. Lilleman ska till logopeden och en av tjejerna ska fortsätta sin autism/add/ocd/suicid...

Av Diana "Diddi" - Torsdag 9 maj 22:33


Oj. Jag trodde helt ärligt inte att det skulle gå nästan fyra år innan jag publicerade något nytt. Well here I am! Vi fick en frisk fin liten (stor) kille den 26/1-2021. Jag däremot hade utvecklat hjärtsvikt under slutet av graviditeten och fick...

Av Diana "Diddi" - 16 oktober 2020 07:51

Ännu ett år av saknad. Det är så svårt att förstå, det har gått två år men måste fortfarande hejda mig från att ringa dig. Även om det inte är lika ofta som förr så gör det fortfarande lika ont. Hela den här veckan har varit en lång sorgesträcka elle...

Av Diana "Diddi" - 13 oktober 2020 10:26

Eller mest är det jag som växer, bebis nr 3. Jag är idag i vecka 26 och allt har än så länge gått smidigt. Dock är jag livrädd, med de andra barnen ville man snabbt köpa små grejer, men jag har inte vågat det än. Inte en grej har vi köpt. Jag vet int...

Presentation


Diddi - Resan genom Livet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

IVF nr1

Spraystart 24/10-10

Sprutstart 1/1-11

ÄP 12/1-11

ÄI 17/1-11

Testdag 30/1-11

Mens 24/1-11

Test resultat: Negativt

FET nr1

Började ÄL-test 2/3-11

ÄL 10/3-11

ÄI 16/3-11

Testdag 29/3-11

Mindre blödning 27/3-11

Test resultat: Negativt

Graviditet No.1

Den 23/6-2011 efter veckor av illamående och trötthet har jag vågat göra ett graviditets test som för första gången var POSITIVT!

Lite mer än 3års kamp är förhoppningsvis över. Håller tummar och tår!

Graviditet no. 2

Den 12/10-2013 fick jag åter igen se ett plus på stickan. Denna skatt är beräknad till den 22/6-2014

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards