Diddi

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Diana "Diddi" - 24 juli 2011 22:16

Träffat prinsen idag. Åh han är söt som socker. Man ville bara lyfta upp honom och snusa honom i nacken å gosa. Men han sov genom hela besöket. De gör inget. Var kul å träffa dom iaf. Var länge sen nu. Nästa gång kankse han vill titta lite på sin moster ;)


Blev en pizza till middag idag. Orkade verkligen inte laga mat speciellt inte när köket ser ut som en svinstia så jag knappt kan vara i den för de luktar så illa.


Sitter och tittar på oredan men orkar inte resa mig upp och göra något. Har smällt i mig fyra bitar rulltårta och en halv påse med ostkrokar. Läst tidningen och gråtit en skvätt.. Hemskt å läsa om de som hänt i Norge. Känns så ofattbart. Känns som många av ens egna problem känns en aning trivala i jämförelse med vilet helvete dom måste gå igenom. Sörjer med er och tänker på alla drabbade.


Men ja jag gråter till alla som gråter. Tittar på Bridget Jones Dagbok och gråter en skvätt, läser tidningen och gråter en skvätt. Tittar på något sorgligt och gråter en skvätt.. Känslig som en... ja jag vet inte vad. Men men.


Ska nog vila mig innan älsk kommer hem för jag tror vi måste plocka undan lite..


Puss på er.

Av Diana "Diddi" - 24 juli 2011 01:05

Hur orkar man älta samma sak om och om igen i flera jävla dagar. ÅR kan jag nog säga till och med. Shit. Nu vet jag iaf var vi har varandra. Behandlar du mig som luft så kan du räkna med detsamma så länge jag är kvar.

Ja, självklart så kommer jag väl å fortsätta gråta som en stucken gris varje kväll jag kommer hem men nu har jag ett slut datum på eländet iaf.

Det är ju tur man har en bit hem så man hinner gråta ur sig det mesta i bilen påväg hem. Kankse inte är det optimala men då slipper jag dra med mig tårarna innanför dörren. Dom får stanna i bilen.. =)


Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Känns som alla människor bara är falska och inte kan göra saker för andra, att vi inte har samma mål längre. Kanske är därför som det känns så rätt. Sen om inte jag känner att jag gör något till 100% kan jag tyvärr inte fortsätta. Sånt är livet. Hade jag haft ett företag så hade jag nog inte velat ha någon som inte ville det till 100% hade nog släppt dom ganska snart då..

Men de är jag de.

Ännu en dag med massa dravel men ja, det är så här jag har haft det. ORKA! Nej man orkar fan inte hur mycket som helst. 2 år tog det mig innan jag vågade släppa och känna att jag gjort rätt... 


Hur som helst så är jag ledig imorgon och det känns underbart. Det behövs för den här helgen har varit ett HELVETE utan dess like. Men det är bara en dag sen jobbar jag två igen.. Ska se om min systeryss och familj orkar med ett besök av mig. =) Hade velat träffa Prinsen =)


Tack Jess för den 2 & en halv timmes långa natt praten. =) Den var på sin plats. =) Hör av dig gums om jag kan hjälpa dig med något. <3


Nu ska jag ta och titta på Forest Gump och kanske gråta en skvätt till.. Imorgon har jag gått 9+6 veckor. =) De går undan.. =)


Ledsen för allt dravel. Hoppas jag inte tråkar ut er. 

Å att ni haft en TOPPEN helg.


Tänker på de drabbade i Norge. Tragiskt så man finner inga ord.

Carpe Diem 

Presentation


Diddi - Resan genom Livet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

IVF nr1

Spraystart 24/10-10

Sprutstart 1/1-11

ÄP 12/1-11

ÄI 17/1-11

Testdag 30/1-11

Mens 24/1-11

Test resultat: Negativt

FET nr1

Började ÄL-test 2/3-11

ÄL 10/3-11

ÄI 16/3-11

Testdag 29/3-11

Mindre blödning 27/3-11

Test resultat: Negativt

Graviditet No.1

Den 23/6-2011 efter veckor av illamående och trötthet har jag vågat göra ett graviditets test som för första gången var POSITIVT!

Lite mer än 3års kamp är förhoppningsvis över. Håller tummar och tår!

Graviditet no. 2

Den 12/10-2013 fick jag åter igen se ett plus på stickan. Denna skatt är beräknad till den 22/6-2014

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards