Diddi

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Diana "Diddi" - 10 mars 2014 21:55

Ligger i sängen o försöker sova. Brukar läsa lite innan men boken tog slut häromdagen.. Nu måste jag hitta en ny bok.. Tips mottages! Dock inge fantasy!!!

Går nu in i vecka 26 och ska på mvc imorgon o vägas o mätas. Antagligen få en tid för glukosbelastningen igen.. Äckligt! Efter det så blir de nog o skrubba bilen lite. Ska ju försöka sälja den o då får man lov o anstränga sig lite. Sen till sjukhuset igen o träffa doktorn för en förlossningsplan. Ska bli skönt o få all rädsla o tankar framförda. Och förhoppningsvis ett datum! Och på onsdag ska jag äntligen få träffa någon o kolla vad denna envisa huvudvärk beror på. Har gått med den i tre veckor.. Även om jag är bättre i förkylningen så är det som att huvudet ska explodera mellan varven. Och när man under dessa veckor har ätit nästan fyra askar med panodil tycker jag de är dags att det kollas!
Annars då. Jo jag har ondare o ondare i fogarna, ibland vet jag inte om jag ska sitta eller stå. Bebis bökar o hoppar o Majas morgon rutin numera består i att först väcka mig så jag tänder lampan och sen slita av mig täcket o säga " hej bebis" sen pruttar hon på magen med munnen.. Älskade barn. Sen är det bara att gå upp. Hon har numera den otäcka vanan att vakna kl sex.. Snark!

Ska försöka hinna med o baka lite till frökens kalas o beställa lite marsipan så hon får sin mimmi tårta. Hon är piggare än piggast o verkligen i trots, iaf hemma. Är vi ute hos någon är hon som ett ljus istället. Mat vägrat några dagar eller iaf på det som är tillagat. Äpplen o päron äter hon som bara den. Idag skulle hon inte ha frukost o ingen lunch. En bit banan till mellanmål men till middag var hon nog hungrig igen för då gick det ner lite mat. Nu sover hon o jag väntar mig snart tassande små steg som kommer..

Dags att slå igen ögonen o hoppas på en fin dag imorgon oxå :-)
Ha en toppen vecka!

Presentation


Diddi - Resan genom Livet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

IVF nr1

Spraystart 24/10-10

Sprutstart 1/1-11

ÄP 12/1-11

ÄI 17/1-11

Testdag 30/1-11

Mens 24/1-11

Test resultat: Negativt

FET nr1

Började ÄL-test 2/3-11

ÄL 10/3-11

ÄI 16/3-11

Testdag 29/3-11

Mindre blödning 27/3-11

Test resultat: Negativt

Graviditet No.1

Den 23/6-2011 efter veckor av illamående och trötthet har jag vågat göra ett graviditets test som för första gången var POSITIVT!

Lite mer än 3års kamp är förhoppningsvis över. Håller tummar och tår!

Graviditet no. 2

Den 12/10-2013 fick jag åter igen se ett plus på stickan. Denna skatt är beräknad till den 22/6-2014

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards