Diddi

Alla inlägg den 4 januari 2014

Av Diana "Diddi" - 4 januari 2014 20:30

Ett sent gott nytt år på er. Här rullar det på. Är sjukskriven till den 15de och abstinensen efter jobb är ganska stark. Men jag känner ju att det inte går, att ta sig i och ur bilen är ett helvete utan desslike. Trappor är bara att glömma. Promenerade lite ikväll med sambon o dottern men mindre än halvvägs fick vi vända, på morgonen är jag ganska pigg om jag fått sova ordentligt. Oftast inte. Efter lunch är jag helt utpumpad. Bältet jag fick hos sjukgymnasten hjälper lite men oftast måste jag ta av det någon timme efter lunch. Övningar, fyra stycken att göra helst två gånger per dag men iaf en gång är bra. Bara det att oftast tar jag mig inte ner o ligga på golvet.
Nog klagat!
Sjukgymnasten betvivlar att det är något annat än foglossning och sa även att det sällan eller aldrig går över innan bebis är ute och även efte kan man ha problem. Känns ju tröstande :/

Den 15de ska jag träffa läkaren o se vad denne säger. Lite vill jag jobba men känner att om det ska vara såhär hela tiden kommer det inte funka med många timmar om dagen.. Vi får se!

Är idag i vecka 17+0 alltså inleds vecka 18. Igår kände jag ett underligt fladder i magen. Idag har det oxå känts några gånger. :-)
Längtar till den 16de då vi ska på RUL. Även denna bebis får vara en plutt tills den kommer ut, alltså vill vi inte veta könet innan :) vi blir ju glada vilket som även om det skulle vara praktiskt att få veta så väntar vi nyfiket till sommaren.

Maja då? Jo hon lever rövare varje dag och är inne i en "Maja till inte" fas! Otroligt jobbig för hon vill inget mellan varven. Och att sätta på kläder om så vanliga som ytterkläder är en evig kamp om hon inte får välja själv vad hon ska ha för kläder och i vilken ordning de ska sättas på, helst ska hon sätta på de själv oxå. Men hon är oxå noga med att berätta hur mycket hon älskarooch gillar saker o folk. Och väldigt go mot de oxå. Dock tycker hon att det är kul att slås, speciellt hunden. Gör vårt bästa med att förklara hur fel det är.. Inte lätt alla gånger..

Nu ska jag vila lite innan John blund kommer på besök :)
God fortsättning på det nya året!

Presentation


Diddi - Resan genom Livet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

IVF nr1

Spraystart 24/10-10

Sprutstart 1/1-11

ÄP 12/1-11

ÄI 17/1-11

Testdag 30/1-11

Mens 24/1-11

Test resultat: Negativt

FET nr1

Började ÄL-test 2/3-11

ÄL 10/3-11

ÄI 16/3-11

Testdag 29/3-11

Mindre blödning 27/3-11

Test resultat: Negativt

Graviditet No.1

Den 23/6-2011 efter veckor av illamående och trötthet har jag vågat göra ett graviditets test som för första gången var POSITIVT!

Lite mer än 3års kamp är förhoppningsvis över. Håller tummar och tår!

Graviditet no. 2

Den 12/10-2013 fick jag åter igen se ett plus på stickan. Denna skatt är beräknad till den 22/6-2014

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards