Diddi

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Diana "Diddi" - 1 mars 2013 20:43

Nu ligger man i soffan, igen. Funderar o funderar på vad man skulle ha hittat på egentligen. Inte nu i denna stund för de finns inte så mycket att göra. Men sen, när skruttan är inne på dagis.. 

Jag har sökt några jobb o hoppas verkligen att jag får napp på något av de eller de kommande som jag ska söka. Men de känns som att de kommer få bli en tripp till arbetsförmedlingen vare sig jag vill eller inte. Men jag ska göra mitt bästa för att slippa. Men men. Ska väl försöka o inte tänka så mycket på det. Jobb kommer jag ju att få men nu har jag ju en möjlighet att själv välja vad jag vill söka.. På ams har jag inte riktigt den möjligheten.. :/ 


Skruttan sover sen kvart i sju. Trött som en toka o somnade så gott när flaskan var slut. Imorgon ska vi vara bara hemma o lika på söndag. På måndag är det slut på vasaloppsveckan o lite mer framkomligt i Mora igen så då ska vi göra oss en tripp ner till biblioteket o låna några böcker. Känns som man kan alla böcker vi har hemma när man kan läsa dom utantill.. ;) Sen är det ju massor av bokreor så jag ska nog se om inte jag hittar någon billig bok oxå. Sen ska det ju börja donas för kalas här oxå. Ett år.. Shit vad tiden har gått fort... :( Min lilla bebis är inte så liten längre.. Igår gick hon några stappliga steg till sin mormor innan hon kastar sig i famnen.. ;) Så nog kan hon gå men hon vågar inte riktigt släppa taget. De kommer det med. Känns lite kusligt att hon snart ska börja på dagis. Mitt lilla hjärta. Hade ekonomin varit bättre så hade jag utan problem varit hemma längre även om det också känns skönt att få börja jobba. Men det förutsätter ju att man har ett jobb.. De kommer. 


Vad hittar man på för något till en ettåring i present egentligen? En massa tidinignar i en låda tror jag hon skulle bli nöjd med. ;) Får se vad man hittar i lek affären.. Den 16de blir de kalas iaf. Det första. Det känns magiskt att vi får uppleva det. Men det känns också lite läskigt för tiden har gått så himla fort.. Alla säger de men man tror de itne försen man själv är där. 

Nu knölar fröken så jag ska gå å leta reda på en napp.. 


Ha en toppen helg. =)

Presentation


Diddi - Resan genom Livet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

IVF nr1

Spraystart 24/10-10

Sprutstart 1/1-11

ÄP 12/1-11

ÄI 17/1-11

Testdag 30/1-11

Mens 24/1-11

Test resultat: Negativt

FET nr1

Började ÄL-test 2/3-11

ÄL 10/3-11

ÄI 16/3-11

Testdag 29/3-11

Mindre blödning 27/3-11

Test resultat: Negativt

Graviditet No.1

Den 23/6-2011 efter veckor av illamående och trötthet har jag vågat göra ett graviditets test som för första gången var POSITIVT!

Lite mer än 3års kamp är förhoppningsvis över. Håller tummar och tår!

Graviditet no. 2

Den 12/10-2013 fick jag åter igen se ett plus på stickan. Denna skatt är beräknad till den 22/6-2014

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards