Diddi

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Diana "Diddi" - 5 mars 2012 11:02

Är här och jag går på övertid.. 40+1 idag.

Det är ganska påfrestande men så länge både jag å bebis mår bra så får h*n väl stanna där inne då. Även om jag känner mig som en stor fet kossa. Japp that´s the truth. Man känner sig inte direkt snygg så här i slutet av en graviditet kan jag ju lugnt påstå. Helst hade jag bara velat lega på soffan och gömt mig under en filt tills det är dags men det känns ju inte riktigt som jag heller. Så idag ska jag ner på mora å träffa Erika och lillgumman. Efter det så ska jag ta mig en tur till syster och mosters gofis. Har jag tur kankse min älskade mammi är där också annars får jag åka till henne också. Ja, en vecka sen jag såg dom så det känns som det är rätt att åka å träffa dom.

Familjen är ju det bästa som finns!


I två /tre dagar har jag bara haft en vild bebis i magen. Inga förvärkar/sammandragningar. Men igår fick jag några kraftiga sammandragningar men det var TIMMAR emellan dom. =( Sen kom det två till precis när jag skulle till och somna. Då trodde jag nog att de skulle hålla i sig. Men tji fick man. Hamnade på toa och fick minst sagt "rensa tarmen" då blevv jag ännu mer säker på att det skulle börja snart. NIX PIX!! Här sitter jag i soffan med en mage som hoppar och studsar och bebis är lite vild. Men känner något.. Nej. Skulle väl vara den där känslan av att tappa magen då som kommit tillbaka. Men inte ens ett tryck neråt. Men men.

Den som väntar på något gott.

Får se det som så att jag kan åka å träffa familj och vänner idag iaf. =)

På onsdag är det återträff med BM och planering vad vi ska göra näst. Hoppas bebis hinner ut innan dess. ;)


Nu ska det på ett ansikte och sen bär det av.. Herrå..

Presentation


Diddi - Resan genom Livet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

IVF nr1

Spraystart 24/10-10

Sprutstart 1/1-11

ÄP 12/1-11

ÄI 17/1-11

Testdag 30/1-11

Mens 24/1-11

Test resultat: Negativt

FET nr1

Började ÄL-test 2/3-11

ÄL 10/3-11

ÄI 16/3-11

Testdag 29/3-11

Mindre blödning 27/3-11

Test resultat: Negativt

Graviditet No.1

Den 23/6-2011 efter veckor av illamående och trötthet har jag vågat göra ett graviditets test som för första gången var POSITIVT!

Lite mer än 3års kamp är förhoppningsvis över. Håller tummar och tår!

Graviditet no. 2

Den 12/10-2013 fick jag åter igen se ett plus på stickan. Denna skatt är beräknad till den 22/6-2014

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards