Diddi

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Diana "Diddi" - 13 november 2012 21:18

Tiden är inne för att skriva lite här. 

Vi busar o leker för fulla muggar här. Hon är stor tjej nu o gör massa roligheter varje dag. Förra veckan började damen att gå med hjälp av våra händer o armar. Så nu ska damen gå o stå praktiskt taget dagarna i ända. Det är kul. Men ack min rygg. Spagetti ben o ett stort leende på läpparna. Det är ansikts uttrycket när hon får gå o stå. =) Krypa, vad är det? Hon rör knäna men inte kommit på å flytta armarna så hon druttar på skallen titt som tätt. 

Jag trodde ju minsann att det var två tänder på väg men om hon inte har gått å fått bäver tänder så skulle jag nog säga fyra där uppe som man ser nu och en nere. Inte undra på att hon har humörsvängningar värre än vad jag själv hade då jag var höggravid. ;)


På torsdag så ska hon få bada igen o vi hoppas att pappan kan följa med å ta lite kort. =) På fredag är det dags för 8 månaders kollen på BVC =) Stora hjärtat <3 Så ska hon ställas i kö för dagis också.. fy vad fort det går. =/ 

Men men dom små ska väl bli stora nångång dom också. 

Har ju lite svårt att sova om kvällarna så jag ligger o funderar en massa o kom å tänka på min fina vän i Bollnäs. Vad tiden gått. 10år. Shit. Hennes lillasyster som man sett lite titt som tätt sedan hon var typ sex år har helt "plötsligt" blivit stor o börjat på gymnasiet.. Vart tog tiden vägen?!?! 


Men sånt är livet. 

Dom har börjat med vårat tak nu också vilket känns jätte skönt. Borde vara klart till senast nästa vecka :D Hoppas på det iaf. Som tur är så sover skruttan sig igenom allt bankande o skramlande. =) 


Nej nu ska jag glo runt lite innan jag kryper i säng. Ska tigga till mig en massage ikväll så sover jag som en slagen hjälte sen.. 

Ha de bra folket. =)

Presentation


Diddi - Resan genom Livet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

IVF nr1

Spraystart 24/10-10

Sprutstart 1/1-11

ÄP 12/1-11

ÄI 17/1-11

Testdag 30/1-11

Mens 24/1-11

Test resultat: Negativt

FET nr1

Började ÄL-test 2/3-11

ÄL 10/3-11

ÄI 16/3-11

Testdag 29/3-11

Mindre blödning 27/3-11

Test resultat: Negativt

Graviditet No.1

Den 23/6-2011 efter veckor av illamående och trötthet har jag vågat göra ett graviditets test som för första gången var POSITIVT!

Lite mer än 3års kamp är förhoppningsvis över. Håller tummar och tår!

Graviditet no. 2

Den 12/10-2013 fick jag åter igen se ett plus på stickan. Denna skatt är beräknad till den 22/6-2014

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards