Diddi

Alla inlägg under oktober 2011

Av Diana "Diddi" - 16 oktober 2011 00:53

Nu har jag svullat klart för idag. Gah vad fullt de är i maggen nu. En halv stor cola och en chipspåse senare.

Lite lyx att man har något att skylla på just nu men de ska ju bort sen också. Kan ju glädja mig själv med att jag "bara" gått upp 7 kilo och har gått halva graviditeten =) Den ni. Halva kvar så jag räknar i runda slängar att de blir miiinst 7 kilo till.


Jag är tröttis men jag har så svårt att andas så de känns inte som någon idé att lägga sig nu bättre å vänta ut de än å ligga i sängen å bli förbannad. Dricker lite loka och springer på toa. ;)


Bjuder på en bild på hunden också =)

 

Myser i fotöljen. =)


Jag ska mysa ner mig igen i soffan och kolla klart på True Justice elr hur de stavas. =)

Puss på er.

Av Diana "Diddi" - 15 oktober 2011 23:37

   


Bilder från ultraljudet vi var på i måndags. Bebis är i vecka 19+1 på dessa bilder. =)

Jag kommer skriva efter det som BM sagt så ni får räkna bort 2 veckor från de andra bilderna... Ja alltså på magen å så. Elr egentligen "bara" 12 dagar.  ;)


Tänkte skriva att jag bara har tagit de lugnt idag. Men nu har jag bara lugna dagar och kulan den växer stadigt. /ny bild på presentationen.


Ska kolla på stomp the yard på tvn tvåan.. har inte sett den förr. så bäst att passa på =)

Av Diana "Diddi" - 11 oktober 2011 19:42

Igår var vi på ultraljud igen. Det gick bra. Jag är i vecka 20. 19+2 idag. Så nu är jag lugn igen. Men har börjat drömma så konstigt. =) Hör väl till.


Har varit till falun idag och kollat lite. Önskar man visste vad man får för storlek när pyret kommit ut. Sett såååå fina täckbyckor och jackor. Men jag får väl spara så kan jag kankse köpa de nästa år.. =) Nu har man ju liiite annat att fokusera på. Ska fixa present till mosters goding också. Men de är nog inte så svårt.


Igår fick jag ryck. Jag ville möblera om lite. Men svårt när man inte får bära runt grejerna själv.. Så jag får väl vackert vänta, iaf tills de blir lite mer ordning å vi fått mera grejer.. =)


Nu ska jag ta å göra mig lite mat och hoppas söt kommer strax. =)


Carpe Diem

Av Diana "Diddi" - 2 oktober 2011 00:17

Arbetslös. Gravid. Hur fan ska jag få ett jobb nu? Det var första tanken när jag körde hem idag. Men De får gå på något sätt.


Allt gick bra idag. Tills chefen kramade om mig ikväll när jag skulle åka hem. Tårarna sprutade. Och om igen när jag hämtade hunden hos mamma.. Ja ledsen är jag för det är ett fint gäng jag jobbat med. Ett underbart gäng. Men fina männsikor försvinner inte bara så jag vet att jag kommer kunna titta in å hälsa på utan probelm. Men de blir inte samma sak... Vilken kines ska jag nu gnälla på? Vilken kines ska driva mig till vansinne? Vilka jag kommer sakna är ganska klart. Alla är speciella på sitt sätt.


Jobbig kväll. Men ska kolla på en film och sen krypa i säng på måndag är det arbetsförmedlingen som gäller..


Natti natti!

Presentation


Diddi - Resan genom Livet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

IVF nr1

Spraystart 24/10-10

Sprutstart 1/1-11

ÄP 12/1-11

ÄI 17/1-11

Testdag 30/1-11

Mens 24/1-11

Test resultat: Negativt

FET nr1

Började ÄL-test 2/3-11

ÄL 10/3-11

ÄI 16/3-11

Testdag 29/3-11

Mindre blödning 27/3-11

Test resultat: Negativt

Graviditet No.1

Den 23/6-2011 efter veckor av illamående och trötthet har jag vågat göra ett graviditets test som för första gången var POSITIVT!

Lite mer än 3års kamp är förhoppningsvis över. Håller tummar och tår!

Graviditet no. 2

Den 12/10-2013 fick jag åter igen se ett plus på stickan. Denna skatt är beräknad till den 22/6-2014

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards