Diddi

Direktlänk till inlägg 3 november 2015

Sjuka o mer prover..

Av Diana "Diddi" - 3 november 2015 20:39

Jo livet rullar på o jag är mest trött hela tiden. Ibland känns det som jag är i en bubbla o ser allt ovanifrån.

Vi blev sjuka för nästan två veckor sedan jag o de små, visade sig att vi hade öroninflammation alla tre :/ Maja hamnade på öron o snart kommer vi få tid för OP så hon får rör... Proverna vi tog på barn för en månad sen visade höjda värden för glutenintolerans.. Så nästa vecka ska hon lämna nya prover. Stackars liten! Hittade ett konstigt blåmärke på ryggen i helgen på henne o skulle fråga på dagis om de visste hon ramlat men glömde av det. Idag frågade de d när han hämtade o de är som en liten ärta i det där blåmärket. Gissar jag måste ringa o fråga om de. Aldrig sett nå liknande... Annars är hon en glad tjej som gärna trotsar några hundra gånger per dag. Idag på morgonen så rev hon ut alla, ALLA leksaker på golvet sen kom hon till mig o sa "nu kan du städa mamma.." man vet inte ibland om man ska skratta eller gråta :)

Juni trivs på dagis o vinkar glatt att jag ska gå när hon är på sin avdelning. Mer o mer ord kommer. När drickan i flaskan är slut skakar hon den o säger Mee. Nickar eller skakar på huvudet när vi frågar något o skickar slängpussar när hon ska gå. Idag gick hon nakenfis o skulle sitta på pottan, sätter sig, funderar lite o reser sig o ställer sig brevid pottan skrattar o kissar, klappar händerna o springer därifrån.

Riktiga busar. Men ack vad de får oss att le.

Varit uppehåll i träningen i tre veckor men ska dit imorgon igen o köra på. Fått träffa sjukgymnast o lagt ett program som passar mig. Känns bra nu o nu väntar jag spänt till antagningsbeskedet ska komma så man får veta. Hade varit grymt kul! Just nu trivs jag riktigt bra med jobbet o att allt funkar där o mellan mig o d.

Nej, tröttheten lamslår mig o kudden ropar.

Ha de gött!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diana "Diddi" - 16 oktober 2020 07:51

Ännu ett år av saknad. Det är så svårt att förstå, det har gått två år men måste fortfarande hejda mig från att ringa dig. Även om det inte är lika ofta som förr så gör det fortfarande lika ont. Hela den här veckan har varit en lång sorgesträcka elle...

Av Diana "Diddi" - 13 oktober 2020 10:26

Eller mest är det jag som växer, bebis nr 3. Jag är idag i vecka 26 och allt har än så länge gått smidigt. Dock är jag livrädd, med de andra barnen ville man snabbt köpa små grejer, men jag har inte vågat det än. Inte en grej har vi köpt. Jag vet int...

Av Diana "Diddi" - 4 mars 2019 21:44

Jo vi skulle hålla oss på ön i sisådär en tio dagar, det gick sådär. På torsdagen såg vi utslag på Juni och började först fundera på vattkoppor, men på kvällen hade det spridit sig, det började med en röd fläck på revbenen som sen fick blåsor och sen...

Av Diana "Diddi" - 19 februari 2019 15:57

Ledig helg och tre lediga (?) dagar. Hur ledig man nu är med två trots monster som skriker o bråkar från det att dom vaknar till det att dom somnar. Syskonkärlek kallas det visst. Jag älskar mina barn mer än livet o skulle göra vad som helst för dom....

Av Diana "Diddi" - 16 februari 2019 20:28

Ja, idag är det fyra månader sedan jag höll din hand och sa åt dig att du fick släppa taget. Du fattas oss så fruktansvärt mycket. Idag var vi på kalas och åter igen så var din stol tom. Men vi försöker för barnens skull allihop, göra det så mycket ...

Presentation


Diddi - Resan genom Livet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

IVF nr1

Spraystart 24/10-10

Sprutstart 1/1-11

ÄP 12/1-11

ÄI 17/1-11

Testdag 30/1-11

Mens 24/1-11

Test resultat: Negativt

FET nr1

Började ÄL-test 2/3-11

ÄL 10/3-11

ÄI 16/3-11

Testdag 29/3-11

Mindre blödning 27/3-11

Test resultat: Negativt

Graviditet No.1

Den 23/6-2011 efter veckor av illamående och trötthet har jag vågat göra ett graviditets test som för första gången var POSITIVT!

Lite mer än 3års kamp är förhoppningsvis över. Håller tummar och tår!

Graviditet no. 2

Den 12/10-2013 fick jag åter igen se ett plus på stickan. Denna skatt är beräknad till den 22/6-2014

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards